МАЙСТЕР-КЛАС «Каблучка», технологія обробки дроту"
Годорожа Ігор Валентинович
учитель трудового навчання/технологій
Селидівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6,
учитель першої кваліфікаційної категорії.
Проблема, над якою працює вчитель:
“Формування життєвих компетентностей на уроках трудовоно навчання”.
Життєве кредо:
“Навчитися можна всьому – головне бажання та зусилля, тоді буде й результат”.
МАЙСТЕР-КЛАС з ТЕМИ:
«Каблучка», технологія обробки дроту.
«Каблучка», технологія обробки дроту.
Wire Wrap в перекладі з англійської мови «плетіння з дроту». Для такої техніки плетіння використовують дріт різної товщини та з різних матеріалів. Плетіння із дроту потребує певного рівня майстерства та професійних інструментів. Проте у такій техніці можна виконувати будь-що, наприклад, елементи декору, біжутерію, частини меблів.
Ті, хто освоїв техніку, просто малюють дротом, додаючи безліч додаткових аксесуарів - камені, намистини, бісер, роблячи вироби ще краше. Плетіння з дроту wire wrap набирає популярності. Такі прикраси користуються попитом у модниць, які з задоволенням їх купують. Тому, освоївши майстер клас сьогодні, завтра можна це зробити додатковим доходом в сімейний бюджет. Сережки, кільця, кольє, брошки, предмети декору іноді нагадують золоті вироби.
Інструменти та матеріали:1. Дріт Ø 0,8 мм 40 см (мідний, алюмінієвий або сталевий).2. Кусачки.3. Циліндр, відповідний розміру пальця.За потреби:1. Плоскогубці.2. Вирівнювач.3. Канцелярський ніж або стрипер.
Працюючи над проєктом, вчитель рекомендує учням прийом "Скульптор"."КОЖНА ДІЯ НАБЛИЖУЄ ДО ДОСКОНАЛОСТІ"
МЕТА:
формування предметних компетентностей:
-формування аналітичного, творчого, креативного мислення з метою втілення задумів при виготовленні виробу, для покращення їх якості.
формування ключових компетентностей:
-уміння вчитися: уміння організовувати власну проєктну діяльність; визначати можливі варіанти форми та складові частини виробу, та аналізувати й планувати шляхи втілення даних втілень.
-спілкування рідною мовою: уміння обговорювати питання, пов’язані з реалізацією проєкту;
-ініціативність і підприємливість: уміння презентувати власні ідеї та ініціативи;
-соціальна і громадянська компетентність: уміння уникати дискримінації інших у процесі спілкування;
ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-Створює власні ідеї вдосконалення та покращення форми, частин та елементів виробу.
-Розуміє та пояснює шляхи реалізації даних запропонованих ідей.
АЛГОРИТМ РОБОТИ:
Учням надається зображення троянди та пропонується за допомогою методу біоформ чи асоціацій створити варіанти вдосконалення існуючого виробу, та наближення його до до подібності реальної квітки , зокрема зробивши відповідний ескіз чи клаузуру.
формування предметних компетентностей:
-формування аналітичного, творчого, креативного мислення з метою втілення задумів при виготовленні виробу, для покращення їх якості.
формування ключових компетентностей:
-уміння вчитися: уміння організовувати власну проєктну діяльність; визначати можливі варіанти форми та складові частини виробу, та аналізувати й планувати шляхи втілення даних втілень.
-спілкування рідною мовою: уміння обговорювати питання, пов’язані з реалізацією проєкту;
-ініціативність і підприємливість: уміння презентувати власні ідеї та ініціативи;
-соціальна і громадянська компетентність: уміння уникати дискримінації інших у процесі спілкування;
ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-Створює власні ідеї вдосконалення та покращення форми, частин та елементів виробу.
-Розуміє та пояснює шляхи реалізації даних запропонованих ідей.
АЛГОРИТМ РОБОТИ:
Учням надається зображення троянди та пропонується за допомогою методу біоформ чи асоціацій створити варіанти вдосконалення існуючого виробу, та наближення його до до подібності реальної квітки , зокрема зробивши відповідний ескіз чи клаузуру.
Коментарі
Дописати коментар