МАЙСТЕР-КЛАС «Каблучка», технологія обробки дроту"

Годорожа Ігор Валентинович

учитель трудового навчання/технологій
Селидівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6,
учитель першої кваліфікаційної категорії.
Проблема, над якою працює вчитель:
“Формування життєвих компетентностей на уроках трудовоно навчання”.
Життєве кредо:
“Навчитися можна всьому – головне бажання та зусилля, тоді буде й результат”.
МАЙСТЕР-КЛАС з ТЕМИ:
«Каблучка», технологія обробки дроту.

  Wire Wrap в перекладі з англійської мови «плетіння з дроту». Для такої техніки плетіння використовують дріт різної товщини та з різних матеріалів. Плетіння із дроту потребує певного рівня майстерства та професійних інструментів. Проте у такій техніці можна виконувати будь-що, наприклад, елементи декору, біжутерію, частини меблів.


Ті, хто освоїв техніку, просто малюють дротом, додаючи безліч додаткових аксесуарів - камені, намистини, бісер, роблячи вироби ще краше. Плетіння з дроту wire wrap набирає популярності. Такі прикраси користуються попитом у модниць, які з задоволенням їх купують. Тому, освоївши майстер клас сьогодні, завтра можна це зробити додатковим доходом в сімейний бюджет. Сережки, кільця, кольє, брошки, предмети декору іноді нагадують золоті вироби.

Інструменти та матеріали:
Обов'язково:

1. Дріт Ø 0,8 мм 40 см (мідний, алюмінієвий або сталевий).
2. Кусачки.
3. Циліндр, відповідний розміру пальця.
За потреби:
1. Плоскогубці.
2. Вирівнювач.
3. Канцелярський ніж або стрипер.



Працюючи над проєктом, вчитель рекомендує учням 
прийом "Скульптор".
"КОЖНА ДІЯ НАБЛИЖУЄ ДО ДОСКОНАЛОСТІ"

МЕТА:
формування предметних компетентностей:
 -формування аналітичного, творчого, креативного мислення з метою втілення задумів при виготовленні виробу, для покращення їх якості.
формування ключових компетентностей:
-уміння вчитися: уміння організовувати власну проєктну діяльність; визначати  можливі варіанти форми та складові частини виробу, та аналізувати й планувати шляхи втілення даних втілень.
-спілкування рідною мовою: уміння обговорювати питання, пов’язані з реалізацією проєкту;
 -ініціативність і підприємливість: уміння презентувати власні ідеї та ініціативи;
 -соціальна і громадянська компетентність: уміння уникати дискримінації інших у процесі спілкування;
ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-Створює власні ідеї вдосконалення та покращення форми, частин та елементів виробу.
-Розуміє та пояснює шляхи реалізації даних запропонованих ідей.
АЛГОРИТМ РОБОТИ:
         Учням надається зображення троянди та пропонується за допомогою методу  біоформ чи асоціацій створити варіанти вдосконалення існуючого виробу, та наближення його до до подібності реальної квітки , зокрема зробивши відповідний ескіз чи клаузуру.



 



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Wordwall - простий спосіб для створення власних навчальних ресурсів.

Майстер-клас. "Декоративне панно "Кленовий листочок" в техниці стрінг-арт"

Інноваційні аспекти викладання предметів технологічної галузі в контексті Концепції "Нова українська школа".