Майстер-клас "Вітальна листівка. Технологія плетіння мідзухікі".Практична частина.


 Даниліна Елла  Миколаївна

                                                              учителька трудового навчання/технологій
                                      Української загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 13
                                                                                       Селидівської міської ради,
                                                            учитель вищої  кваліфікаційної категорії
                                                                                                    учитель-методист 
Проблема,над якою працює вчитель: 
«Впровадження педагогічних технологій у системі особистісно-орієнтованого навчання на уроках трудового навчання» 
Життєве кредо вчителя: 
 «Зроби життя навколо себе красивим.  І нехай кожна людина відчує, що зустріч з тобою - це дар»

 Майстер- клас 

"Вітальна листівка. Технологія плетіння мідзухікі"  

ЛИСТІВКИ - своєрідні кaртини. В деяких країнaх малювання листівок визнaнo мистецтвoм. Влаштовуються цілі вистaвки листівoк. Оскільки листівку можна дaрувати нa будь-яке свято, тo і кількість тем для листівок є безліч. Техніка плетіння мідзухікі дозволяє зробити листівку ексклюзивною та вишуканою. Звичайно, застосування цієї техніки плетіння припускало, що така листівка буде вручена адресату з рук в руки, оскільки пересилка її поштою, особливо у відкритому вигляді без конверта, неодмінно зіпсувала б її.


МАТЕРІАЛИ для ВИГОТОВЛЕННЯ:

90 см шнура кожного кольру (червоний,жовтий)
Білий шнур - 20 см.
Дріт-10 см.
Папір двох кольорів.
Клей ПВА
Клей «МОМЕНТ-крістал»
ІНСТРУМЕНТИ для РОБОТИ:
Ножиці,
 Плоскогубці,
Товста голка або шило.
Креслярські приладдя. 


Працюючи над проєктом, вчителька рекомендує учням 
прийом "Кроссенс". 

МЕТА:
формування предметних компетентностей:
-формування вміння аналізувати проблемні ситуації, пов’язані з технологією виготовлення виробу.
формування ключових компетентностей:
-уміння вчитися: уміння організовувати власну проєктну діяльність; визначати  потрібні для виконання операції, послідовність дії, узагальнювати способи виготовлення виробу.
-спілкування рідною мовою: уміння обговорювати питання, пов’язані з реалізацією проєкту;
-ініціативність і підприємливість: уміння презентувати власні ідеї та ініціативи;
-соціальна і громадянська компетентність: уміння уникати дискримінації інших у процесі спілкування;
ОЧІКУВАННІ РЕЗУЛЬТАТИ:
-розвиває логічне, образне і асоціативне мислення, критичне мислення;
-проявляє нестандартне мислення і креативність; 
-розвиває можливість самовираження, розвиваються комунікативні і регулятивні вміння; -навички роботи з інформацією; підвищується допитливість і мотивація до вивчення  предмету.


  

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Wordwall - простий спосіб для створення власних навчальних ресурсів.

Майстер-клас. "Декоративне панно "Кленовий листочок" в техниці стрінг-арт"

Інноваційні аспекти викладання предметів технологічної галузі в контексті Концепції "Нова українська школа".