Урок трудового навчання. 5 клас. Тема.Текстильні волокна. Відомості про тканину.
ЗАПРОШУЮ НА УРОК.
Тема: Короткі відомості про текстильні волокна та їх види, будова тканини (основа, піткання, круг). Властивості ниток основи і піткання. Практична робота. Лицьовий і виворітний боки тканини.
ІНТЕРАКТИВНИЙ РОБОЧИЙ ЗОШИТ до УРОКУ
https://ua.mozaweb.com/ru/mblite.php?cmd=open&uf_id=118428
ПІДРУЧНИК "ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ. 5 клас " з онлайн-контентом до уроку https://ua.mozaweb.com/ru/mblite.php?cmd=open&uf_id=100287
Інтерактивний зошит "Текстильні волокна. Відомості про тканину" розроблений з урахуванням навчальної програми "Трудове навчання,5-9 класи" затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 на платформі Мозабук . В зошиті розміщений навчальний матеріал з теми та різного типу завдання для здобувачів освіти. Пропонований зміст уроку - це орієнтовний матеріал для досягнення очікуваних результатів навчання через організацію навчальної діяльності здобувачів освіти 5 класу з основ матеріалознавства. Урок охоплює формування наскрізних в усіх ключових компетентностях умінь. Орієнтовні види навчальної діяльності можуть бути поєднані між собою у різних комбінаціях та співвідношеннях на розсуд вчителя та з огляду на природні здібності дітей. Зошит має 12 сторінок:1.Титульна сторінка2.Вступна частина3.Поняття про текстильні волокна4.Види текстильних волокон5.Технологія виготовлення тканини.6.Будова тканини.7.Фізкультхвилинка8. Нитки основи та піткання.9.Лабораторно-практична робота "Визначення напрямку нитки основи та піткання"10.Лицьовий та виворітний боки тканини.11.Лабораторно-практична робота "Визначення лицьового та виворітного боку тканини"12. Рефлексія. Урок можливо застосовувати як для дистанційного навчання , так і для роботи в режимі офлайн.
Обгрунтування використання інструментів на уроці:
Гра «Тканина-золото»
|
Очікувані результати: |
|
Очікувані результати: |
|
Очікувані результати: Уміє шукати, використовувати і критично оцінювати інформацію в технічній літературі, у мережі Інтернет, обґрунтовувати технології проєктування виробів. Знає види текстильних волокон. Вміє узагальнювати отриману інформацію та робити висновки. Демонструє зосередженість, відповідальність. |
Прийом «Кластер»
|
|
Прийом «Дослідження «Мандрівка вулицями Тканиноляндією» |
Очікувані результати: |
|
|
|
|
|
Очікувані результати: |
|
Очікувані результати: |
Гра «Поле чудес» |
Очікувані результати: Уміє працювати самостійно та в команді з іншими на результат, попереджувати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісу. Проявляє відповідальність, пошанування думок інших людей, толерантність. Знає основні ознаки щодо визначення напрямку ниток основи та піткання тканини. |
Прийом «Моє дослідження» |
|
Прийом «Експертна оцінка»
|
Очікувані результати: Уміє шукати, використовувати і критично оцінювати інформацію в технічній літературі, підручниках, у мережі Інтернет, обґрунтовувати технології виготовлення виробу. Цінує та обґрунтовує значення досліджень щодо визначення напрямку ниток основи та піткання тканини у власному житті на основі зібраної інформації. |
Прийом «Моє дослідження» |
Очікувані результати: Уміє працювати самостійно та в команді з іншими на результат, попереджувати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісу. Проявляє відповідальність, пошанування думок інших людей, толерантність. Вміє проводити дослідження щодо визначення лицьового та виворітного боку тканини, робити висновки. Оцінює та обгрунтовує результати досліджень щодо впливу на якість проєктованого виробу. |
Прийом «Знайди пару» |
Очікувані результати: Застосовує цифрові пристрої для узагальнення вивченого матеріалу. Виявляє повагу до власних чи спільних результатів роботи. Добирає матеріали, необхідні для виготовлення запланованого виробу. |
Прийом «Кросворд» |
Очікувані результати: Застосовує цифрові пристрої для узагальнення вивченого матеріалу. Виявляє повагу до власних чи спільних результатів роботи. Обгрунтовує доцільність вибору матеріалу для виготовлення проєктованого виробу з урахуванням проведених досліджень. |
Прийом «Знайди помилку» |
Очікувані результати: Застосовує цифрові пристрої для узагальнення вивченого матеріалу. Виявляє повагу до власних чи спільних результатів роботи. Представляє результати власної роботи. Обговорює перспективи подальшої проєктно-технологічної діяльності, способи її вдосконалення. |
Коментарі
Дописати коментар