Пригоди бренду Chupa-chups.

      
     Льодяники на паличці - Чупа-Чупс з'явилися на світ у 1958-му році. Кондитер Енріке Бернат, як і кілька поколінь його предків, володів кондитерським виробництвом у своїй рідній Барселоні. В Іспанії його фірма мала назву Granja Asturias SA. На той час компанія виробляла понад 200 видів солодощів, які користувалися посереднім попитом і ніяк не вирізнялися на ринку. Це були переважно звичайні льодяники на основі яблучного сиропу. Але Енріке хотілося сфокусуватися на виробництві одного ексклюзивного продукту, яким зможе похвалитися тільки він. Що це буде за смаколик, кондитер не знав, тому найняв маркетологів, щоб провести дослідження ринку. Маркетингові дослідження, до речі, в 50-х роках тільки зароджувалися й були рідкісним явищем для того часу. Ідея була втілена недарма: під час дослідження з’ясувалося, що основними споживачами цукерок, які виробляла компанія, є діти до 16 років, а основними покупцями — їхні батьки. Енріке зрозумів, що працювати потрібно одночасно на дві аудиторії — і на дітей, які просять батьків купити їм солодощі, і на самих батьків, які дають гроші і, відповідно, є джерелом доходу компанії.
         
У процесі дослідження також виявилася цікава проблема. Льодяник розсмоктується повільно, і маленьким дітям часто цікаво подивитися, як він зменшується. Дитина дістає цукерку з рота, через що руки стають липкими й брудними. Ними малюк бруднить одяг і все навколо — очевидно, що батькам це не подобається. Виявилося, що саме через це дорослі часто уникають купівлі льодяників для дітей. Тоді Бернат зрозумів, що потрібно думати, як догодити батькам.За допомогою фахівців Енріке з'ясував, що ще ніхто не виготовляв карамель спеціально для дітей. Після роздумів кондитеру спало на думку ось що: аби не бруднити руки, їжу потрібно їсти столовими приборами. Чому б не застосувати це правило й до льодяника? Так народилася ідея круглих цукерок на виделці. Точніше, на маленькій дерев’яній виделочці. Над назвою Бернат заморочуватися не став і представив у своїй крамничці новий продукт — “Цукерку з виделкою”. Ідея спрацювала, і товар швидко здобув популярність. Руки дітей під час поїдання цукерки залишалися чистими, а батьки — задоволеними.
        Коли стало очевидно, що шанувальників у “Цукерки з виделкою” стає все більше, Бернат вирішив зняти всі види кондитерських виробів (а їх було понад 200!) з виробництва й почати випускати один-єдиний продукт — свій фірмовий льодяник із тримачем. Пізніше виделку замінили на дерев’яну паличку.
   Спочатку паличка була дерев'яною, а потім її почали робити із пластику.Назвав Енріке свою карамель "Чупсом". Назва бренду походить від іспанського дієслова chupar, що означає "смоктати". Ця невід'ємна властивість льодяника, а також новаторська паличка та різноманітність уподобань стали головними ідеями рекламних кампаній.У цей час з'явився перший слоган Chupa Chups - "It's round and long-lasting" (Він круглий і довгий). Спочатку у нього було лише сім смаків: полуниця, лимон, м'ята, апельсин, шоколад, кава з вершками та полуниця із вершками. Популярність карамелі зростала, з нею збільшувалася не тільки кількість карамелі, що випускалася, але з'являлися і нові смаки.
       
Після того, як з неймінгом було покінчено, перед Бернатом постало наступне завдання - придумати логотип, що запам'ятовується, для льодяників, що набирають популярність з космічною швидкістю. У 1961 році Енріке Бернат звернувся до свого земляка, знаменитого художника Сальвадора Далі. Геніальний художник думав над завданням недовго і менш ніж за годину накидав йому картинку, де була зображена ромашка «Чупа Чупс», яка в дещо зміненому вигляді сьогодні впізнається як логотип «Чупа Чупс» у всіх куточках планети. Логотип знаходиться не збоку, а зверху цукерки.
      Через двадцять років "Чупа Чупс" вже знав весь світ: США, Великобританія, Данія, Португалія, Японія та ще цілий ряд країн, де були відкриті філії та фабрики. Маркетинговий успіх цукерок на паличці був пов'язаний ще й з тим, що вони продавалися не у коробці, а виставлялися на вітрину у привабливих дисплеях.
             Сьогодні зявився новий напрямок використання "Чупа Чупс" : 



   #asmr #chupik #candy
Satisfying Video and Lollipop Unpaking

Lollipops!!! Chupa Chups!!!

Більше відео на каналі Chupik











   

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Wordwall - простий спосіб для створення власних навчальних ресурсів.

Майстер-клас. "Декоративне панно "Кленовий листочок" в техниці стрінг-арт"

Інноваційні аспекти викладання предметів технологічної галузі в контексті Концепції "Нова українська школа".